بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

هتل ایران مال، لوکس ترین مقصد گردشگری ایران

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

در جامعه کنونی و با توجه به تغییر سبک زندگی و استفاده روزافزون از فناوری، همه انسان‌ها تمایل بیشتری برای دستیابی به سطح باکیفیت‌تر یک زندگی لوکس و رویایی دارند. شاید هنوز هم نشستن کنار حوض خانه قدیمی مادربزرگ به ما آن حس خوشایند و نوستالژیک را بدهد، اما با تغییر فضاهای پیرامون و صنعتی شدن هر روزه شهر‌ها، متر و معیار علاقه‌مندی‌ها نیز رو به تغییر است و زنان و مردان در محاصره طیف وسیع‌تری از خواسته‌های هیجان انگیز و ترغیب کننده قرار گرفته‌اند. از شرکت در کنسرت‌های موسیقی، تا تماشای فیلم و از همه مهمتر، سفر به شهرها و کشورهای مختلف دنیا که تجربه‌ای فراموش نشدنی و پرهزینه را برای آنان به ارمغان می‌آورند. در این میان وظیفه مهندسان و کارشناسان در طراحی و ارائه خدمات و امکانات رفاهی هر روز نسبت به قبل دشوارتر می‌شود. متخصصان، صنعت گردشگری را بخش مهمی از اقتصاد می‌دانند که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و کسب درآمد مردم ایفا کند. 

سفر و گردشگری موجب ایجاد اشتغال، توسعه صادرات و افزایش رفاه در سراسر جهان می‌شود. بنابر اعلام سازمان ملل، سال ۲۰۱۷ سال جهانی گردشگری پایدار برای توسعه  معرفی شد و قاره اروپا با اختصاص ۵۱ درصد از گردشگران بین‌المللی در جایگاه نخست جذب گردشگران بین المللی قرار گرفت و پس از آن منطقه آسیا و اقیانوسیه و آمریکا جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. رشد گردشگری تا سال 2020 به گونه‌ای است که این صنعت می‌تواند از لحاظ درآمدزایی با فرآورده‌های نفتی برابری کند. صنعت گردشگری توانسته 2میلیون شغل  جدید را که مستقیما با گردشگری در ارتباط‌اند، ایجاد کند. هتل‌ها، مهمانخانه‌ها، اقامتگاه‌ها، پارک‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها، نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های موسیقی را می‌توان از  جمله مشاغل مرتبط با این صنعت در جهان دانست.

نقش هتل‌های استاندارد در جذب گردشگر را به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت. توجه به ارائه با کیفیت امکانات و خدمات در رتبه‌بندی هتل‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است. موقعیت جغرافیایی و خدمات ارائه شده از جمله اصلی‌ترین معیارهای هر گردشگر در انتخاب هتل مناسب است. 

در کنار هتل های چند ستاره‌ای که در سراسر جهان وجود دارند، هتل‌های فرمونت را می‌توان به عنوان معتبرترین شاخص انتخاب هتل‌های مجلل و لوکس در نظر گرفت. هتل فرمونت با عمری نزدیک به یک قرن، نخستین بار در سال 1906 در سانفرانسیسکو ساخته شد. به دلیل آسیب‌هایی که آن زمان بر اثر زلزله به این ساختمان وارد شد، جولیان مورگان معمار مطرح آمریکایی در سال 1907 به بازسازی بخش‌های تخریب شده پرداخت و در سال 1999 با فروش فرمونت به یک شرکت کانادایی و تاسیس نمایندگی در کشورهای دنیا از جمله، کانادا، سنگاپور، استانبول، دبی، آذربایجان و آفریقای جنوبی  به یکی از مشهورترین و معتبرترین هتل های زنجیره ای دنیا تبدیل شد.

به نظر می‌رسد مهیا نبودن شرایط اقتصادی مناسب و سرمایه گذاری در مشاغل، موجب کم رونق بودن صنعت گردشگری ایران شده است. یکی از مهم‌ترین مشکلات ایران در زمینه گردشگری، اقامتگاه‌های فاقد استانداردهای بین المللی است. اکثر هتل‌های موجود در ایران با استانداردهای جهانی فاصله بسیاری دارند و مشتریان، خدمات موردنیاز خود را به درستی دریافت نمی‌کنند. هرچند که هتل‌ها در ارائه امکانات رفاهی و تفریحی با محدودیت‌هایی مواجه‌اند، اما انتظار می‌رود با بهبود شرایط، موجب رونق هر چه بیشتر گردشگری در ایران شوند.

به همین منظور و در راستای ارتقای صنعت گردشگری، در منطقه 22 تهران و در شمال غربی اتوبان همت و در مجاورت بازار بزرگ ایران- ایران مال- هتل ایران مال با مدیریت بهره برداری توسط فرمونت به عنوان نخستین و مجلل‌ترین هتل ایران با بهره‌مندی از به روز‌ترین و با کیفیت‌ترین امکانات هتلداری جهان آماده پذیرایی از مهمانان خارجی و ایرانی است. 

این هتل مجموعه‌ای از 365 اتاق و 6 رستوران و 2 سونا، استخر زنانه و مردانه جداگانه و بال روم است که آمفی تئاتر آن 2450 نفر ظرفیت دارد. رستوران‌ها و کافه‌هایی که در هتل قرار گرفته اند، با کیفیت‌ترین غذا‌های اصیل محلی و بین‌المللی را به مهمانان ارائه می‌دهند. هتل فرمونت ایران مال این ظرفیت را دارد که در آینده نزدیک، رشد چشمگیر گردشگری را به همراه داشته باشد و با ارائه خدمات اقامتی فوق پیشرفته‌ مکانی مملو از آرامش و به دور از هیاهو را برای مسافران فراهم آورد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
بازار روز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی