بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۵ هتل‌ عجیب و متفاوت ایران که تجربه‌اش به دنیا می‌ارزد

شاید تصاویر زیادی از هتل‌های زیبا، شیک و گران‌قیمت جهان دیده‌ باشید، ولی آیا می‌دانید عجیب‌ترین هتل‌های ایران در کجا قرار دارند؟ اگر اهل سفرهای ماجراجویانه باشید ترجیح می‌دهید به جای یک هتل لوکس پنج ستاره، جایی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، نیاز کنجکاوی و طبیعت‌گردی شما را هم برطرف کند. جایی که بتوانید با منظره‌ی یک دریاچه یا یک دشت و نوازش یک نسیم از خواب بیدار شوید. اگر عاشق چنین سفری هستید پس این نوشته را بخوانید تا با عجیب‌ترین اقامتگاه‌های کشورمان آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۴۳
بازار روز

۱۰ حقیقت عجیب در مورد صنعت هتلداری

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ب.ظ

۱۰ حقیقت عجیب در مورد صنعت هتلداری

شاید سال‌ها از آن سفر رؤیایی گذشته باشد، اما هنوز هم که خاطرات‌تان را مرور می‌کنید، قبل از هر چیزی به یاد طعم لذیذ صبحانه‌‌های هتل محل اقامت‌تان می‌افتید و دل‌تان برای چشم‌انداز کوهستانی زیبایی که از پنجره‌ی اتاق‌تان نمایان بود، تنگ می‌شود. اگر اهل سفر کردن باشید، خوب می‌دانید اقامت در هتل بخشی از تجربه‌ی سفر است که قطعا اگر با دریافت خدمات درجه‌ی یک همراه باشد، شیرینی خاطرات سفر را به یادماندنی‌تر می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۹
بازار روز

۴ فاکتور مهم برای جبران خدمات کارکنان سازمان

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۵۵ ب.ظ

جبران خدمات کارکنان سازمان

در شرایط سخت محیط کار امروز سازمان‌ها باید در مورد نیروی انسانی خود با دقت عمل کنند. یک سازمان برای پیروزی در رقابت باید با جدیت به دنبال استعدادها باشد تا بتواند بهره‌وری و سودآوری‌ خود را افزایش بدهد. برای اینکه بتوانیم روی سرمایه‌ی انسانی یک سازمان تأثیر بگذاریم و از این راه مزیت رقابتی خود را حفظ کنیم، فارغ از نوع صنعت و اندازه‌ی سازمان، باید استراتژی روشن و قانع‌کننده‌ای برای به اجرا در آوردن برنامه‌ی جبران خدمات کارکنان داشته باشیم. یک برنامه‌‌ی جامع برای جبران خدمات و پاداش که روی آن به خوبی فکر شده است می‌تواند استعدادهای کلیدی را جذب و ابقا کند و به آنها انگیزه بدهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۵۵
بازار روز