بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

زمان برگزاری نمایشگاه فاینکس 2018 مشخص شد.

یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: فاینکس ۲۰۱۸ بزرگترین فرصت معرفی نظام بازار مالی کشور به آحاد جامعه است و ارتقای جایگاه بازار سرمایه محصول نهایی آن خواهد بود که از تاریخ 27 الی 30 فروزدین 97 برگزار خواهد شد.

یاسر فلاح، رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با بیان اینکه در دنیا دست یابی به آخرین دستاوردها و اطلاعات صنایع و اصناف به شکل مرسوم از طریق برپایی نمایشگاه‌ های منظم امکان پذیر می شود و بازارهای پول و سرمایه نیز از این قاعده مستثنی نیستند، بیان کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  به عنوان بزرگترین عرصه گردهم آیی صنعت مالی در خاورمیانه و از حیث وسعت، سومین نمایشگاه مالی دنیا است و بهترین  فرصت اطلاع رسانی گسترده در حوزه بازار سرمایه محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، فرهنگ سازی عمومی، فراهم کردن بستر هموارتر همکاری و تعامل فعالین بازار پول و سرمایه کشور و همچنین افزایش مناسبات اقتصادی در قالب شبکه های ارتباطی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و یکی از کارویژه های این رویداد مهم اقتصادی را "بازتعریف نقش بازار سرمایه در اقتصاد ملی کشور" عنوان کرد.

 وی در تشریح این رویکرد گفت: ما در این دوره تلاش می کنیم برای ارتقا کارکرد برنامه و افزایش بهره مندی مشارکت کننده و بازدید کننده، بستری هدفمند و کارآمد جهت تعامل،ارتباط و مذاکره در قالب شبکه های ارتباطی ایجاد کنیم.

مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه فاینکس یازدهم محلی برای ارایه توانمندی ها و دستاوردهای سال های اخیر و همچنین معرفی ظرفیت های صنعت مالی ایران به مخاطبین داخلی و خارجی است، گفت: فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور فعال شرکت کنندگان و مخاطبین و همچنین گسترش تعاملات تجاری میان آنها اولویت اصلی فاینکس 2018  است.

مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار  بیان کرد : 

تاکنون مساحتی بالغ بر ۳۲۰۰۰ متر مربع و ۱۰ سالن به فاینکس ۲۰۱۸ اختصاص یافته که ۱۷۰۰۰ متر مربع آن فضای داخلی است که نسبت به سال گذشته ۲۰۰۰ متر افزایش داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی