بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

نامه نگاری جدید بانک ها با سیف

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، محمدرضا جمشیدی درباره تصمیم جدید بانک ها و مذاکره با رییس کل بانک مرکزی، به ایبِنا اظهار داشت: در جلسات مشترکی که شورای هماهنگی بانک های دولتی و کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی برای بررسی و چگونگی کمک رسانی به زلزله زدگان نواحی غربی کشور داشتیم بانک ها برای کمک رسانی به آسیب دیدگان به موانع و مشکلات زیادی در مقررات بانکی برخوردند.


وی ادامه داد: در همین راستا این موضوع در کمیته انتخابی بانک ها که مرکب از روسای شورای هماهنگی بانک‌ها ، رییس کانون بانک ها و همچنین فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی به عنوان نماینده بانک مرکزی است، بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

دبیرکانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به اینکه این موضوع نیز با رییس کل بانک مرکزی مطرح شده است، افزود: بانک ها در تلاش هستند تا مشارکت فعال تری در اهداف ضد رکودی دولت در بخش اقتصادی ایفا کنند.

جمشیدی ادامه داد: از همین رو بانک ها با ارائه این پیشنهاد به رییس کل بانک مرکزی خواستار طرح این موضوع در  شورای پول و اعتبار و ارائه مشکلات و موانع مقرراتی شدند تا با تصمیم این شورا مشکلات رفع و حل و فصل شود.

دبیرکانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با بیان اینکه، بر همین اساس بانک ها با رفع این مشکل بیشتر از گذشته در بخش اقتصاد و حرکت های ضد تورمی دولت کمک هایی ارائه خواهند کرد، اظهار داشت: این پیشنهاد امروز به رییس کل بانک مرکزی ارسال شد و رونوشتی از آن نیز به معاون اقتصادی رییس جمهور، سخنگوی دولت، دادستان کل کشور، روسای اتاق های بازرگانی و ... که از اعضای شورای پول و اعتبار هستند، داده شده است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا هرچه سریعتر این موضوع در شورای پول و اعتبار مطرح شود  تا بانک ها به اهداف خود در زمینه فعال تر کردن بخش اقتصاد و رفع موانع موجود دست یابند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی