بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

تمدید طرح تسهیلاتی بهاور در بانک آینده

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ق.ظ

بانک آینده

به گزارش خبرنگار اخبار بانک، این بانک از اول شهریور ماه سال جاری پرداخت تسهیلات در قالب طرح بهاور را به مرحله اجرا رسانده است.


پیش از این قرار بود پرداخت تسهیلات در طرح بهاور از ابتدای شهریورماه تا پایان آذر ماه سال جاری باشد, اما به تازگی این مدت تمدید شده است.


مشاهدات میدانی خبرنگار اخبار بانک در شعب این بانک و همچنین تماس تلفنی با مرکز ارتباط بانک آینده حکایت از این دارد که طرح مذکور تا پایان دی ماه تمدید شده و مشتریان این بانک می‌توانند در قالب طرح بهاور از تسهیلات استفاده نمایند.


حداکثر مبلغ پرداخت تسهیلات در طرح بهاور بانک آینده مبلغ دو میلیارد ریال می باشد و حداقل مدت سپرده گذاری جهت پرداخت تسهیلات نیز ۲ ماه می باشد.


بر اساس طرح مذکور مشتریان می توانند دو برابر میانگین سپرده گذاری خود در طرح بهاور را از بانک آینده تسهیلات دریافت نمایند.


تسهیلات فوق بر اساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی صورت پذیرفته و نرخ آن ۱۸ درصد تعیین شده است.


مدت بازپرداخت اقساط در طرح تسهیلاتی بهاور ۲۴ ماه تعیین شده است.


بانک آینده از جمله بانک های است که توانسته با ارائه طرح های جذاب سپرده گذاری و تسهیلاتی مشتریان بسیاری را جذب خود نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی