بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

دبیر فدراسیون کشتی، نگاه یکسان به تمامی باشگاه های داخلی و همچنین حفظ حامیان مالی را از وظایف مهم این مجموعه مدیریتی خواند.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیکارهای جام باشگاه های جهان در رشته کشتی آزاد در سطح قابل قبولی در تهران برگزار شد، اظهار داشت: این پیکارها در سطح کمی و کیفی مطلوبی برگزار شد، به ویژه مسابقه فینال که شاهد یک مبارزه جذاب و حساس بودیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین رقابت هایی باعث جذب هرچه بیشتر مردم و علاقمندان به کشتی می شود،در خصوص برخی حواشی مسابقات گفت: تیم بیمه رازی به رغم  حمایت های همه جانبه تیم مدیریتی خود نتوانست انتظارات مدیران خود را جلب کند. به هر حال وظیفه فدراسیون، نگاه یکسان به همه باشگاه های داخلی شرکت کننده در این مسابقات بود و ما هم از ابتدا تا انتها، بر این اساس قدم برداشته ایم.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: البته این مجموعه با مدیران علاقمند در مقاطع مختلف همواره در کنار کشتی بوده و وظیفه ما حفظ افرادی این چنینی است که هدفی جز خدمت به کشتی و کشتی گیران ندارند.

لایق در پایان به میزبانی رقابتهای جام باشگاه های جهان در رشته کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: اصفهان برای میزبانی جام باشگاه های جهان آماده است که امیدوارم با حضور مردم کشتی دوست این شهر، شاهد مسابقات جذاب و دیدنی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی