بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

صالحی نیا مطرح کرد:

بخش صادراتی بازار مبلمان، تا سال آینده فعال می شود

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: تا سال آینده بخش صادراتی بازار مبلمان در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت.

به گزارشبخش صادراتی بازار مبلمان، سال آینده فعال می شود خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان با بیان ظرفیت بالای اشتغال زایی و ارزش افزوده در این بخش اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه سیاست گذار به منظور تسهیل امور صادرات برای تولیدکنندگان برنامه ریزی‌ها و احکامی در این خصوص را در دستور کار قرار داده تا سال آینده بخش صادراتی این صنعت در وضعیت مطلوبی قرار گیرد.


وی ادامه داد: تا سال آینده بخش صادراتی بازار مبلمان در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت، درحالیکه ۸ هزار واحد تولیدی در این بخش وجود داشته که بخش قابل توجهی از این تعداد سهم واحد‌های خرد و کوچک است و مقدار باقی مانده، شامل واحد‌های متوسط و بزرگ می‌شود که تولیدکنندگان واحد‌های بزرگ در شهرک‌های صنعتی به فعالیت می‌پردازند.


صالحی نیا یادآورشد: حدود ۷۰ هزار نفر جمع افراد فعال و مشغول به کار در این بخش بوده که از این تعداد ۵۶ هزار واحد صنفی و ۲۳ هزار واحد صنعتی در این بخش در حال فعالیت است.


این مقام مسئول با تاکید بر ظرفیت بالای اشتغال زایی در این صنعت تصریح کرد: باید در کارگاه‌های آموزشی و تخصصی به موضوعات بازاریابی، بازارسازی، طراحی و تولید پرداخته شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی