بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

دهمین خانه فرزندان موسسه خیریه گلستان علی (ع) تحت عنوان خانه حضرت زینب (س) اهدایی بنیاد خیریه تات با حضور جمعی از افراد خیر و نیک اندیش و مسئولان استان خراسان رضوی در مشهد افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح خوابگاه دختران حضرت زینب

به گزارش روابط عمومی گلستان علی (ع) خانه حضرت زینب (س) با حدود یک هزار متر مربع زیربنا دارای ۴ واحد مستقل و یک واحد اداری است که جمعی از فرزندان بی سرپرست ۳ تا ۱۸ سال در آن بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند.


فعالیت ۳۰۰ خیریه فعال در خراسان رضوی

در این مراسم که خیرین، تنی چند از مدیران استانداری، عموهای فیتیله ای، امرای ارتش و مدیران موسسه گلستان علی (ع) و بنیاد خیریه تات حضور داشتند، دکتر حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی طی سخنانی از فعالیت ۳۰۰ خیریه فعال در استان خبر داد و گفت: گلستان علی (ع) یکی از موسسات خیریه موفق و پیشرو است و این موفقیت را مرهون نیات خیرخواهانه نیک اندیشان است. وی موسسات خیریه و سمن ها را سرمایه اجتماعی بهزیستی عنوان کرد و افزود: در یک برنامه پنج ساله قرار است کیفیت کار و فعالیت سمن ها ارتقا یابد. گلستان علی (ع) نیز با توجه به اجرای طرح سلامت اجتماعی و توزیع غذای گرم در حاشیه شهر مشهد همواره از توان بالایی برخوردار است.


یک وظیفه بزرگ

در ادامه این مراسم امیر آذریان فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان ضمن تجلیل از مقام شامخ ۵۴۰۰ شهید این لشکر و تقدیر از مدیران گلستان علی (ع) گفت: این موسسه در جوار بارگاه امام رضا (ع) محبت و مهر را به فرزندان بی سرپرست ارمغان می کند و سازماندهی و سرکشی از این فرزندان یک وظیفه بزرگ است که بر دوش همه ما قرار دارد.

وظیفه انسانی ماست


آقای علی انصاری مدیر بنیاد خیریه تات نیز در این مراسم گفت: گلستان علی (ع) نشان داده که بدون هیچ خواسته شخصی فعالیت می کند و بر اساس وظیفه انسان دوستی کار کرده و در حوزه فرزندان بی سرپرست همواره اثر گذار بوده و بدون حاشیه است.

مهندس علی انصاری - افتتاح خوابگاه دختران حضرت زینب

وی با انتقاد از واژه بی سرپرست گفت: این فرزندان بی سرپرست نیستند بلکه دارای سرپرست بوده و حضرت علی (ع) و حضرت زینب (س) سرپرست آنها بوده و ما نیز می توانیم سرپرست آنها باشیم. این عزیزان در آینده کارشناسان، پزشکان و مهندسان کشور خواهند بود و برای اثر گذاری آنها در جامعه باید تلاش کنیم 

حضور عموهای فیتیله ای

مهندس علی انصاری - افتتاح خوابگاه دختران حضرت زینب

در این مراسم عموهای فیتیله ای ( فروتن – مسلمی – گلی ) به عنوان سفیران گلستان علی (ع) به همراه فرزندان این موسسه یک سبد گل که با مدال های قهرمانی فرزندان تزئین شده بود به رسم تقدیر به آقای انصاری مدیر بنیاد خیریه تات اهدا نمودند.

افتتاح خوابگاه دختران حضرت زینب

ضمنا برنامه ای دکلمه ای از طرف فرزندان اجرا شد که بسیار تاثیر گذار بوده و مورد توجه قرار گرفت .

آقای فروتن به عنوان سفیر گلستان علی (ع) گفت: یکی از نگین های درخشان کار ما فعالیت در موسسات خیریه است و افتخار می کنیم که سفیران این عزیزان هستیم .

نظرات  (۱)

سخاوتمندی از درون آدمهاست... خدا برای همچین آدمهایی راه همیشه هموار کند... مرسی از مطلبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی