بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

تحولی در بازار ایران

بازار روز

شانس در خدمت ذهن‌های آماده است!

ثبت نام دکو 2017

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

ثبت نام دکو 2017

در تیرماه 1387 ، صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور شاهد برگزاری اوّلین و مهمترین رویداد علمی فرهنگی کشور - کنفرانس دکو 2008 - توسط انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون بود. دستاوردهای با ارزش  کنفرانس دکو ، انجمن را بر آن داشت تا هرساله با برگزاری کنفرانس بین المللی دکو ، در راستای بهبود این صنعت گام های بلندی بردارد.

کنفرانس بین المللی دکو با هدف همگرایی دست اندرکاران صنعت مبلمان و نهادهای علمی و پژوهشی و نیز ایجاد ارتباط و جلب حمایت سازمان ها و نهادهای خصوصی، دولتی و  بین المللی برای  توسعه کمی و کیفی این صنعت و حرفه، تبادل اطّلاعات، تجربیات و دانش بکار رفته در این حوزه، هر ساله در مهرماه در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما، برگزار گردیده است.

 در سال 1391 با تشکیل شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته به عنوان یک تشکل ملی، فراگیر و متولی در صنعت و تجارت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته مقرر شد همایش دکو در سال 1392 توسط شورای مزبور برگزار گردد. بر همین اساس ششمین کنفرانس بین المللی دکو با نام دکو 2013 در پانزدهم مهرماه سال 1392  توسط شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته برگزار گردید.

دکو 2017 نیز در سال جاری برگزار خواهد شد که علاقه مندان از طریق لینک زیر میتوانند ثبت نام کنند.

ncfdeco

نظرات  (۱)

ثبت نام همایش دکو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی